مزایای ایکس بادی

مزایای ایکس بادی

بررسی مزایای ایکس بادی

اگر شما هم جز افرادی هستید که، مدت هاست که در پی کاهش وزن می باشید، حتما نام ورزش ایکس بادی را شنیده اید. این ورزش، با بهره گیری از متد EMS و توسط پالس های الکترونیکی موجب تحریک عضلات می گردد. نتیجه ی این امر، افزایش عضله سازی، تا 5 برابر و چربی سوزی، تا 3 برابر خواهد بود. از این روی، در این مقاله به بررسی مزایای ایکس بادی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

مزایای ایکس بادی

مزایای ایکس بادی

چربی سوزی بیشتر: اولین مورد از مزایای ایکس بادی، چربی سوزیِ بیشتر نسبت به دیگر ورزش ها می باشد. در واقع، با انجام تمرینات ایکس بادی، تنها در بیست دقیقه می توان پروسه ی چربی سوزی را تا سه برابر حالت عادی، افزایش داد.
بهبود وضعیت بدن: از آنجایی که ایکس بادی، با استفاده از پالس های الکترونیکی کار می کند؛ بدین وسیله، تکانه های آن به عضلات مرکزی و تثبیت کننده بدن رسیده و در نتیجه، موجب عضله سازی عمیق تر می گردد.
کاهش کمردرد: اگر مشکلات ناشی از کمردرد، موجب کاهش دامنه ی فعالیت های روزانه ی شما شده است؛ باید بگوییم، یکی از مهمترین مزایای ایکس بادی، تقویت عضلات امتداد ستون فقرات می باشد. بدین وسیله، نه تنها ستون فقرات شما در وضعیت بهتری قرار خواهد گرفت. بلکه، دردهای ناشی از ضعف عضلانی نیز از بین خواهند رفت.
پیشگیری از شکستن و پوکی استخوان: از آنجایی که تمرکز ایکس بادی، به طور مستقیم بر روی عضله سازی می باشد؛ در نتیجه، حجم عضلات افزایش یافته و محافظت بیشتری نیز از استخوان ها صورت می گیرد.
افزایش گردش خون: از دیگر مزایای ایکس بادی، می توان به افزایش گردش خون اشاره داشت. در واقع، تکانه هایی که از این دستگاه ساطع می گردند، به منظور پرورش ماهیچه ها، موجب تسریع گردش خون نیز می شوند. از این روی، کالری سوزی افزایش یافته و متقابلا بافت های چربی کاهش می یابند.

مزایای ایکس بادی

آمادگی جسمانی لازم برای شروع تمرینات ایکس بادی

جالب است بدانید، در ایکس بادی، حتی اگر شما در سطح مبتدی قرار داشته و آمادگی جسمانی پایینی داشته باشید؛ باز هم میتوانید با استفاده از تکنولوژی به کار رفته در این ورزش به تغییرات دلخواه خود دست پیدا کنید. چرا که، ایکس بادی ورزشی نوین و کاملا امن بوده و در طی یک جلسه تمرینی، 90 درصد از عضلات شما با هم کار میکنند. از این روی، در مدت زمان کوتاهی، ماهیچه های شما همچون ورزشکاران حرفه ای، قدرتمند، استوار و آماده خواهند شد.

جمع بندی

در ایکس بادی، پالس های الکترونیکی، به طور مستقیم عضلات را هدف می گیرند. در نتیجه، از ایجاد فشار در مفاصل جلوگیری صورت می گیرد. همچنین، فرد از احتمال انجام حرکات نادرست ورزشی مصون بوده و به راحتی می تواند سیستم عضلانی خود را تقویت کند.
از دیگر مزایای ایکس بادی، زمان این ورزش می باشد. مدت زمان استاندارد انجام این ورزش، تنها بیست دقیقه و دوبار در هفته برآورد شده است. در نتیجه، اگر شاغل هستید و نمی توانید زمان زیادی را در باشگاه های ورزشی صرف کنید، ایکس بادی یک گزینه ی ایده آل برای شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×