ایکس بادی در منزل

ایکس بادی در خانه

ایکس بادی درمنزل

امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و تمایل افراد به کاهش زمان مصرف شده در مسیر رفت و آمد، انجام حجم زیادی از کارهای ما در منزل امکان پذیر شده است. ورزش حرفه ای هم از این قاعده مستثنا نیست. و اگر شما قصد دارید که با تایم کم تر در خانه خودتان ورزش کنید و لاغر شوید انجام ایکس بادی درمنزل میتواند به کمکتان بیاید.

امکانات لازم برای انجام ایکس بادی درمنزل چیست؟

خوشبختانه قیمت ابزار لازم برای انجام ایکس بادی درخانه نسبت به کارایی و تاثیر گذاری که دارد مقرون به صرفه میباشد. اما لازم به ذکر است برای انجام ورزش ایکس بادی درمنزل شما به مربی خصوصی هم نیاز دارید تا بر عملکرد صحیح حرکاتتان نظارت کند. داشتن یک آنالیز ازچربی و عضلات بدن هم میتواند در انتخاب حرکات ایکس بادی به شما کمک کند چرا که درصد عضلات و چربی بدن افراد مختلف متفاوت است. علاوه بر آن تجمع چربی و عضله در بدن هر فرد هم متفاوت است.

برای تاثیر گذار بودن این ورزش چقدر زمان لازم است؟

یکی از مزیت های ایکس بادی یا بهتر است بگوییم وجه تمایز ایکس بادی با سایر ورزشها کوتاه بودن زمان انجام آن است. کافیست شما دو بار در هفته در بازه های زمانی 20 دقیقه ای از ایکس بادی درخانه استفاده کنید. بعداز گذشتن تنها دو هفته از شروع این ورزش شاهد تغییرات و تاثیرات آن خواهید بود.

ورزش ایکس بادی درمنزل برای همه اعم از مبتدی تا حرفه ای

اگر شما ورزش خاصی را به صورت حرفه ای دنبال میکنید یا صرفا برای تناسب اندام خود تمایل به انجام ایکس بادی درخانه دارید گزینه بسیار خوبی را انتخاب کرده اید. ورزشکاران حرفه ای میتوانند در این بازه ی زمانی کوتاه در منزل شخصی خودشان این ورزش را تجربه کنند. ودر حالی که درکنارسایر اعضای خانواده هستند،ب به کمک ایکس بادی نقطه خاصی از بدن خود را تقویت کنند. علاوه بر این همه ی کسانی که قسمتی از بدنشان آسیب دیده و نمیتوانند فشار زیادی را تحمل کنند اما دوست دارند به تناسب اندام برسند انجام ایکس بادی در خانه را انتخاب کنند.

ورزش و رژیم غذایی

ورزش و رژیم غذایی زوج جدانشدنی و همیشه همراه هستند. ایکس بادی هم ازین قاعده مستثنا نیست. به خصوص که ایکس بادی ورزشی چربی سوز و عضله ساز است و در کنار یک رژیم غذایی میتواند بسیار تاثیر گذار تر باشد. شما میتوانید با انجام ورزش ایکس بادی در خانه و رعایت یک رژیم غذایی، چربی سوزی و عضله سازی راتجربه کنید. البته این تجربه با سرعت بالایی اتفاق می افتد. هم چنین با انتخاب ایکس بادی میتوانید در زمانتان نیز صرفه جویی قابل توجهی بکنید. همانطور که در ابتدای مقاله هم اشاره شد، این روش نسبت به سایر روش های چربی سوزی در زمان کم ارزان تر است. با انتخاب و ادامه ی این نوع چربی سوزی، قدم بزرگی در راه سلامتی خود برداشته اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×