ایکس بادی ایران

ایکس بادی ایران

تعدد باشگاه های ایکس بادی ایران

آیا درباره ورزش ایکس بادی شنیده اید؟ یکی از باشگاه های ایکس بادی ایران، باشگاه بادی کر است که در ادامه به این ورزش و خدماتی که در این باشگاه ارائه می شود؛ اشاره خواهیم داشت. ورزش ایکس بادی، متکی بر متد تحریک الکتریکی ماهیچه ها یا EMS است. تکانه هایی توسط یک دستگاه تولید شده و از طریق الکترودها به سطح پوست بالای ماهیچه ها، ارسال می شوند تا تحریک شوند. تکانه ها باعث منقبض شدن عضلات می شوند. در نتیجه ورزش ایکس بادی کارکردی مشابه حرکت واقعی و انقباضات منظم عضلات دارد. بنابراین تمرین EMS را می توان برای فرم دادن به بدن و تقویت عضلات استفاده کرد.

ایکس بادی ایران

حتما تا کنون در باشگاه ها و فضای اینترنت با واژه هایی مثل ایکس بادی ایران، ایکس بادی کرج، ایکس بادی تهران، ایکس بادی شیراز، ایکس بادی اصفهان و.. مواجه شده اید. در حقیقت تعداد این باشگاه ها روز به روز در حال افزایش است. چرا که این ورزش، ورزش قرن 21 است و بسیاری از مربیان ورزشی، به علمی و ایمن بودن X-Body اذعان دارند. این ورزش حجم عضلات شما را افزایش داده و همزمان چربی ها را از بین می برد. در ضمن باعث افزایش ظرفیت سوختن کالری و متابولیسم بدن می شود.

ایکس بادی ایران

از ایکس بادی نترسید و مزایای آن را بشناسید

با ورزش ایکس بادی بدنتان خوش فرم می شود. تمرینات قدرتی EMS در باشگاه ایکس بادی کرج، به شما کمک می کنند تا عضلات خود را تقویت کنید، چربی بسوزانید و سلولیت بدنتان را کاهش دهید. گردش بافت‌های عضلانی و همبند افزایش می‌یابد و این موضوع، می‌تواند منجر به سفت‌تر و شاداب‌تر شدن پوست نیز شود. ورزش EMS وضعیت بدن شما را به طرز باور نکردنی بهبود می بخشد. برنامه های تمرینی ایکس بادی شامل تمریناتی برای کمر، شکم و حتی شانه هایتان هم می شود. به قول قدیمی تر ها زمان پول است. با EMS می توانید در 20 دقیقه، به نتیجه یک تمرین بدنسازی 90 دقیقه ای برسید. الکترودهای روی بدن، مستقیماً روی هر گروه عضلانی اصلی قرار می گیرند و برخلاف تمرین معمولی با وزنه، ایکس بادی فشار زیادی به مفاصل شما وارد نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×