ده دلیل برتری تمرينات اي ام اس به ورزش معمولی

تمرينات اي ام اس

برتری تمرینات ای ام اس

تمرينات اي ام اس (تحریک الکتریکی عضلات) روشی جدید بدون نیاز به ساعت‌‌ها ورزش در باشگاه است. ems sport با ارسال فرکانس پایین تکانه‌های الکتریکی در عضلات در حین تمرین صورت مي‌گيرد.

–    اي ام اس ورزشي موثر و کارآمد

تمرينات اي ام اس فقط بیست دقیقه یک بار در هفته زمان می‌برد. در حالي كه براي تمرینات معمولی بایستی حداقل سه تا چهار بار در هفته به باشگاه بروید و حداکثر هشت ساعت در هفته را در آنجا بگذرانید. ويژگي‌هاي برتر تمرينات اي ام اس در اين است كه عضلات را در یک زمان فعال و تحريك می‌کند و یک بار در هفته كافي است.

تمرينات اي ام اس
تمرينات اي ام اس

2-نتايج در اولين جلسه مشهود است

بعد از اولین جلسه‌‌ تمرينات اي ام اس، تفاوت را احساس خواهید کرد. با درگيري و تحريك بيشتر عضلات بدن، اندورفین ترشح می شود. افزایش تحريك فیزیکی بدن، منجر به بهبود وضعیت بدن می‌شود. پس از یک یا دو روز، كمي سفتی عضلانی را تجربه خواهید کرد که اين امر طبیعی است و نشان‌دهنده روند بهبودی بدن است. در یک دوره‌ي حدوداً چهار هفته‌ای، عضلات قوی‌تر خواهند شد.

3-در ورزش اي ام اس همیشه یک مربی شخصی خواهيد داشت.

تمرينات اي ام اس با نظارت دقیق مربی بدنساز اي ام اس انجام می‌شود. هميشه فردي واجد شرایط در انجام ورزش در کنارتان خواهد بود که شما را راهنمایی کند. در مورد مرحله بعدی تمرین به شما براي بهبود وضعیت بدن‌ و بالا بردن اهداف‌تان توصیه‌هايي خواهد كرد.

تمرينات اي ام اس
تمرينات اي ام اس

4- در عضویت  EMS برنامه غذایی حرفه‌ای خواهيد داشت

در زمان عضویت در باشگاه EMS ، برنامه غذایی بسته به هدف کاهش وزن یا افزایش عضلات به شما ارائه مي‌شود.

5- ورزش ems، بر92 درصد پتانسیل عضلانی اثر بخش است

 در طول تمرينات اي ام اس، 92 درصد از عضلات به طور همزمان با هر انقباض فعال می‌شوند. در مقایسه با تمرینات وزنه معمولی، تعداد بيشتري از عضلات به صورت عمیق‌تر تحريك می‌شوند. در نتيجه منجر به هماهنگی بهتر درونی و بین عضلانی در مقایسه با تمرینات معمولی بدنسازي می‌شود و حداکثر سي درصد از پتانسیل عضله حاصل مي‌شود.
بر اساس تحقیقات اثبات شده، در مدت زمان کوتاهی  EMS  بسیار موثرتر از تمرین با وزنه معمولی در باشگاه است. با ارسال تکانه به عمق بافت عضلانی، انقباض کامل عضلات حاصل می‌شود. در تمرينات اي ام اس، انقباضات عضلانی قوی‌تر و شدیدتر از یک ورزش ارادی است.

6- بهترین روش در حفظ تناسب اندام‌تان خواهد بود كه تا الان تجربه كرديد

بعد از اولین جلسه، احساس فوق العاده‌ای خواهید داشت. اين ورزش سطح انرژی‌تان را بعد از جلسه اول افزایش می‌دهد و موجب کالری سوزي در طول جلسه اول و هفته‌هاي بعد خواهد شد.

7-  EMS براي مفاصل خطري ندارد

در تمرينات ‌اي ام اس هیچ فشاری روی مفاصل وارد نمی‌شود زیرا در طول تمرین از وزنه استفاده نمی‌شود. شدت تمرین اين ورزش از طریق تحریک الکتریکی تنظیم می‌شود. در حالی که تمرینات معمولی با وزنه‌های سنگین، دویدن یا پریدن با ضربات متعدد انجام می‌شود. در صورت عدم حفظ وضعیت و هماهنگی صحیح در هنگام تمرینات وزنه، امكان فشار و آسیب بر مفاصل وجود دارد.
 تمرينات اي ام اس وابسته به وزنه یا تمرین با ضربات زیاد نیست، بنابراین خطرات فشار و آسیب به مفصل‌ها به شدت کاهش می‌یابد. در نتيجه تمرينات اي ام اس برای افراد مسن یا افرادی که مشکلات و آسیب‌های مفصلی دارند، ورزش ایده‌آلي است.

8- میانگین نتایج ورزش اي ام اس بعد از 3 ماه

·        کاهش 9 درصد چربی بدن
·         افزایش 30 درصد قدرت بدن
·        افزایش 34 درصد استقامت عضلانی
·        در 92 درصد عضلات تحريك و تاثيرگذار است
·         88 درصد از استفاده کنندگان کمردردي نداشته‌اند.

9- روشي بدون عوارض جانبی براي حفظ تناسب اندام

تمرينات اي ام اس از نظر پزشکی تایید شده است و در دهه‌هاي گذشته به طور وسيع مورد تحقیق قرار گرفته است. نه تنها هیچ گزارشی مبنی بر عوارض جانبی منفی ناشی از اين ورزش گزارش نشده است، بلکه در زمینه‌های مختلف توانبخشی، توصیه شده است.

10- کمر درد

در این روزها کمردرد مشکل بزرگ بيشتر افراد است. تمرينات اي ام اس می‌تواند كمردرد را کاهش دهد. مطالعات‌ در بیش از 40 درصد از شرکت‌کنندگان كه در شروع مطالعه از کمردرد مداوم شکایت داشتند، نشان داده است كه پس از 6 هفته تمرین تنها 9 درصد آنها كمر درد داشتند. همچنين كمر درد در 44 درصد از بیماران با شکایات درد مزمن به طور کامل از بين رفته است.  
با داشتن برتری‌هاي متعدد تمرينات اي ام اس به ورزش معمولی توصیه می‌کنیم که تمرين EMS را شروع کنید، تا از مزاياي آن در کل زندگی‌تان بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×