تاثیر ایکس بادی در لاغری در کم ترین زمان

x body

فناوری ایکس بادی که محصول 10 سال پژوهش و توسعه است در کشور فرانسه توسط یک فیزیوتراپ متخصص ورزشکاران حرفهای طراحی شده است. این فناوری با استفاده از روش EMS یا همان تحریک الکترونیکی عضلات باعث کاسته شدن کالری و کاهش وزن میشود. در حالی که این روش همراه با رژیم غذایی به تنهایی نمیتواند به لاغر شدن کمک کند، شما با تمرینهای شخصی از سوی مربیان این روش میتوانید تاثیر ایکس بادی در لاغری را در خود مشاهده کنید.

ایکس بادی و لاغری

شاید دلایل متفاوتی وجود داشته باشد که افراد فناوری ایکس بادی را برای لاغری انتخاب میکنند، اما مهمترین دلیل این است که آنها با کمترین تلاش و در کمترین زمان وزن کم میکنند. روش EMS شهرت روز افزونی پیدا کرده است و توانسته کاری کند که افراد به سادگی به نتیجه برسند و محصول ساعتها تمرین شدید را در 20 دقیقه ببینند. شما تنها با گنجاندن دو جلسهی بیست دقیقهای در هفته در تمرینهای ایکس بادی خود میتوانید تاثیر ایکس بادی در لاغری را شاهد باشید.

ایکس بادی برای چه افرادی مناسب است؟

فناوری ایکس بادی برای زنان و مردانی است که میخواهند بدنشان را شکل دهند، حجم چربی خود را کاهش دهند و یا عضلات خود را مستحکم سازند. ایکس بادی باعث سفت شدن شکم، تغییر دادن و قوی کردن ران و باریک کردن عضلات ساق پا میشود.

تحریک الکترونیکی عضلات

تحریک الکترونیکی عضلات (EMS) یا تحریک مایو الکتریک باعث میشود عضلات با استفاده از پالسهای الکتریکی منقبض شوند. این پالسهای الکتریکی به وسیلهی الکترودهایی انتقال داده میشوند که روی پوست در مجاورت عضلاتی که نیاز به تحریک شدن دارند قرار میگیرند. پالسهای الکتریکی همان روندی را که در انقباض معمولی عضلات رخ میدهد ایجاد میکنند. عضلات تفاوت بین انقباض اختیاری انقباض ایجاد شده توسط الکترودها را تشخیص نمیدهند. برای همین نتیجه مشابه و مطلوب خواهد بود. شدت انقباضهای ایجاد شده توسط الکترودها در واقع 30 در صد بیشتر از انقباضهای اختیاری است.

تمرینهایی با پایه ی علمی

فناوری ایکس بادی به طور گستردهای در مطالعات آکادمیک و آزمایشهای کلینیکی در کل دنیا پژوهش شده است. پارامترهایی که روی آن آزمایش شده است از عملکرد ورزشی و بهبودیابی ورزشکاران تا تاثیر ایکس بادی در لاغری و تراکم استخوان آنها بوده است. افراد تحت آزمایش شامل کسانی بودند که پشتمیز نشین یا خانهنشین بودند و ورزش نمیکردند، افرادی بودند که سالخورده بودند، افرادی که دورههای ترک اعتیاد را میگذراندند و همچنین این افراد شامل کسانی میشدند که به طور مداوم ورزش میکردند و یا ورزشکاران حرفهای بودند. در همهی این موارد ایکس بادی فواید به سزایی را نشان داد.

تاثیر ایکس بادی در لاغری

آیا آمادهی تغییر روند تمرین خود هستید؟ اگر شما شبیه خیلی از افراد دیگر باشید، احتمالاً سالها خود را به عضویت در باشگاهها محدود کردهاید و هنوز به نتیجهی مطلوب نرسیدهاید. رسیدن به بهترین نتیجه با تمرین در باشگاه بدون مربی شخصی و پیدا کردن زمان کافی برای تمرین همیشه جلوی پیشرفت شما را میگیرد. روش EMS همهی تجربیات شما با تمرین سنتی را تغییر میدهد. اگر فکر میکنید تمرین باید سخت و زمانبر باشد و روی بدن شما فشار و درد اعمال کند، اشتباه میکنید. شما با دو جلسهی 20 دقیقهای ایکس بادی در هفته بدنتان را تغییر میدهید. در مقایسه با تمرین سنتی، تحریک الکترونیکی عضلات، گروههای عضلانی بیشتری را در شما فعال میکنند. این روش عدم تعادل عضلانی بدن شما را درست میکند و به راحتی شاهد تاثیر ایکس بادی در لاغری در خود خواهید بود. همچنین به رباطها و مفصلهای خود فشار وارد نمیکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×