بعد از یک ماه آموزش ای ام اس چه انتظاری دارید ؟

آموزش ای ام اس

شاید در مورد مزایای سلامتی آموزش EMS خوانده باشید. اما آیا می دانستید که می توانید انتظار داشته باشید که در کمتر از یک ماه نتایج را ببینید؟

فقط یک ماه تمرین EMS می تواند در بهبود آمادگی جسمانی و سلامت روان شما معجزه کند. بنابراین، دقیقاً چه چیزی می‌توانید پس از یک ماه آموزش EMS تغییر دهید؟

ای ام اس

آموزش ای ام اس چیست؟

زمان زیادی طول نمی کشد که با شروع آموزش EMS شروع به دیدن و احساس نتایج می کنید. EMS مخفف Electrical Muscle Stimulation است و با استفاده از یک دستگاه بی سیم برای تحریک عضلات شما در حین ورزش کار می کند.

این بدان معناست که عضلات بیشتری فعال می شوند و شما می توانید نتایج را از تمرینات تنها 20 دقیقه مشاهده کنید! در طول یک تمرین معمولی، ما معمولاً از حدود 30٪ از فیبرهای عضلانی خود استفاده می کنیم، اما در طول تمرین EMS، می توانید انتظار داشته باشید که تا 90٪ از فیبرهای عضلانی خود را برای یک تمرین بسیار شدیدتر در نیمی از زمان استفاده کنید.

مربی  شما را در هر مرحله راهنمایی می کند، و آنها آماده هستند تا مطمئن شوید که به اهداف تناسب اندام خود با ایمن ترین و مؤثرترین حالت دست یابید.

لاغری و ای ام اس

احساس قوی تر و لاغرتر شدن میکنید 

یکی از اولین چیزهایی که بعد از چند جلسه اول متوجه خواهید شد، سوختگی رضایت بخشی است که بعد از آن در عضلات خود احساس می کنید. بدین ترتیب می‌دانید که ماهیچه‌های شما کاملاً درگیر هستند و تا بالاترین پتانسیل خود کار می‌کنند.
اینگونه می دانید که بدنتان در حال تغییر است.

تغییر دیگری که در بدن شما اتفاق می افتد افزایش متابولیسم شماست.

با تمرین EMS، بدن شما عضله بدون چربی بیشتری می‌سازد، که سرعت متابولیسم شما را افزایش می‌دهد. این نه تنها زمانی است که در حال تمرین هستید، بلکه زمانی که در حال استراحت هستید نیز می باشد. پس از هر جلسه EMS تا 48 ساعت کالری بیشتری می سوزانید. و متابولیسم سریعتر به این معنی است که چربی بیشتری می سوزانید.

آموزش ای ام اس

شما همچنین شروع به احساس قوی تر خواهید کرد،

زیرا EMS تمام بدن شما را هدف قرار می دهد و قدرت عضلانی را توسعه می دهد. از مربی خود بپرسید که آیا می خواهید روی تقویت نواحی خاصی مانند عضلات مرکزی بدن تمرکز کنید. ثابت شده است که تقویت عضلات مرکزی بدن تنها با یک ماه تمرین EMS باعث تسکین کمردرد می شود .

بنابراین، تنها پس از یک ماه، می‌توانید انتظار داشته باشید که تعریف عضلانی و کاهش چربی بیشتری را مشاهده کنید. حتی بهتر از آن، احساس قوی‌تر و لاغرتر خواهید کرد، و درد و درد موجود را کاهش خواهید داد. همه از جلسات فقط 20 دقیقه!

ای ام اس

برای ذهن خوبه

نشان داده شده است که کار با EMS سلامت روان را بهبود می بخشد، زیرا به شما کمک می کند بهتر بخوابید. آموزش EMS همچنین می تواند افسردگی و اضطراب را کاهش دهد و حتی ممکن است احساس افزایش عزت نفس عمومی داشته باشید.

هر نوع ورزش برای ذهن شما مناسب است. ورزش باعث ترشح اندورفین می شود که شما را شادتر می کند. اما با آموزش EMS، با دانستن اینکه کار سخت شما نتیجه خواهد داد، احساس رضایت بیشتری خواهید داشت.

اگر آماده اید که در بدن و ذهن خود احساس بهتری داشته باشید، در مورد آنچه که تمرین EMS می تواند برای شما انجام دهد بیشتر بدانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×