رژیم غذایی ایکس بادی

رژیم غذایی و ایکس بادی

رژیم غذایی ایکس بادی، تاثیر ایکس بادی در لاغری

در این مقاله قصد داریم شما را با ایکس بادی، رژیم غذایی ایکس بادی و همچنین تاثیر آن در لاغری آشنا کنیم. از آنجایی که در این ورزش تعداد قابل توجهی از عضلات درگیر شده و دچار انقباضات زیادی می شوند متابولیسم نیز افزایش می یابد، این نوع از ورزش نیز همچون سایر ورزش ها نیاز به یک رژیم غذایی خاص و متفاوت دارد در غیر این صورت دستیابی به اندام دلخواه و زیبا کمی سخت تر و طولانی تر می شود.

رژیم غذایی ایکس بادی

ایکس بادی چیست؟

ایکس بادی از جمله جدیدترین فناوری های ورزشی قرن 21 ام می باشد که نه تنها میان افراد ورزشکار و قهرمانان معروف و رایج است بلکه بین مردم عادی نیز بسیار محبوب شده و اغلب مردم از این روش در لاغری خود کمک می گیرند. ایکس بادی مبتنی بر علم EMS  بوده و در بیش از 56 کشور دنیا اغلب ورزشکاران حرفه ای تمارین ورزشی و فعالیت های خود را به کمک این روش انجام می دهند. در کشور ایران نیز می توان گفت حدود 70 استودیو و یا بیشتر در این زمینه مشغول فعالیت هستند که افراد علاقه مند می توانند با حضور و ثبت نام در این استودیو ها در کنار افراد حرفه ای و متخصص به ورزش بپردازند. همانطور که گفته شد این روش تاثیر قابل توجهی در کاهش وزن دارد که همین موضوع سبب استقبال آن توسط افراد زیادی شده است که افراد می توانند با انجام حرکات گفته شده توسط مربی، در کنار تناسب اندام از داشتن اعتماد به نفس بالا نیز برخوردار شوند.

رژیم غذایی

تاثیر ایکس بادی در لاغری

اکنون می خواهیم به تاثیر این روش در لاغری پرداخته و بدانیم که ایکس بادی چگونه سبب لاغری در افراد می شود. جلسات ایکس بادی در هفته به مدت دو جلسه ی بیست دقیقه ای انجام می شود که افراد در هر یک از این جلسات با انجام حرکات ورزشی حدود 500 الی 700 کالری می سوزانند. همانطور که در مطالب بالا نیز به آن اشاره کردیم در این متد تمامی عضلات بدن همچون عضله قلب، عضلات اسکلتی و … درگیر می شوند که پس از گذشت دو روز از انجام فعالیت های بدنی، عضلات فرد در حالت بازیابی و ریکاوری قرار می گیرند که در این حالت نیز انرژی زیادی می سوزد. ایکس بادی در حقیقت به کمک دو روش زیر به تناسب اندام و لاغری افراد کمک می کند :

  • انجام فعالیت های هوازی:

انجام فعالیت های هوازی در کنار داشتن چربی سوزی بالا سبب می شود تا فرد تناسب اندام نیز داشته باشد. در این روش بالا رفتن گردش خوب نقش مهمی را ایفا می کند.

  • انجام فعالیت ها و حرکات قدرتی:

افراد هر چه زمان بیشتری برای انجام تمرین های قدرتی بگذارند توده ی عضلانی آن ها نیز بدون وجود هیچگونه چربی به میزان بیشتری رشد می کند، که این وضعیت نتیجه ی بالا رفتن متابولیسم بدنی است. ایکس بادی روشی است که برای افرادی که علاقه ی زیادی به کاهش چربی های موضعی بدن خود دارند به شدت توصیه می شود البته در شرایطی که نسبت به رژیم غذایی متناسب نیز حساسیت داشته و به آن اهمیت دهند.

تاثیر ایکس بادی بر لاغری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×