تجهیزات و لوازم ایکس بادی xbody

لوازم و تجهیزات ایکس بادی

تجهیزات و لوازم ایکس بادی شامل طیف گسترده ای از لوازم جانبی می باشد. ایکس بادی به طور پیوسته در تلاش است تا با ارائه بهترین راه حل ها و همچنین بهترین تجهیزات، زمینه را برای فعالیت ها و تجارت های EMS فراهم کند.

از آنجایی که لوازم و تجهیزات کاربردی ایکس بادی دارای طراحی بی نظیر، حرفه ای و همچنین دارای دوام بسیار بالا می باشند و علاوه بر این موارد هزینه های آنها بسیار مناسب و نحوه نگهداری بسیار آسان است، توجه بسیاری از افراد حرفه ای در سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

تجهیزات ایکس بادی شامل طیف گسترده ای می باشند.

ایکس بادی، ابزاری برای متخصصان:

برای افرادی که از این نوع تجهیزات به طور حرفه ای و تخصصی استفاده می کنند، ایکس بادی یک گزینه مناسب می باشد؛ زیرا ایکس بادی دارای بالاترین کیفیت به منظور آموزش حرفه ای می باشد، دارای عملکردی روان و مطمئن می باشد و نگهداری آن بسیار کم هزینه است.

مزیت های لوازم ایکس بادی:

انواع لوازم و ابزارهای ایکس بادی دارای مزیت های بسیار زیادی می باشند، برخی از این مزایا شامل موارد زیر می باشد:

  1. لوازم و لباس های ایکس بادی بسیار راحت هستند؛ در عین راحت بودن دارای دوام زیادی نیز می باشند.
  2. میزان ماندگاری لباس ها و ابزار ایکس بادی به گونه ای است که تا سال ها این دوام باقی خواهد ماند، این ویژگی حاکی از طراحی حرفه ای این ابزار می باشد.
  3. از آنجایی که تجهیزات ایکس بادی دارای سیستم مدولار می باشد، بر همین اساس دارای کابل ها و الکترود هایی می باشد. ایکس بادی به گونه ای طراحی شده است که؛ به راحتی میتوان از الکترودها و کابل ها به آسانی نگهداری کرد و یا آنها را تعمیر نمود.
  4. علیرغم طراحی تخصصی و پیشرفته ابزار ها، ایکس بادی دارای قیمت مقرون به صرفه و مناسبی می باشد.
  5. حداقل زمان گارانتی که برای الکترودهای لوازم ایکس بادی وجود دارد؛ 5 سال می باشد.

نگهداری و تعمیر کابل ها و الکترودهای سیستم مدولار تجهیزات ایکس بادی بسیار آسان می باشد.

کاربردهای لوازم ایکس بادی در EMS:

میدانیم که عمده کاربرد تجهیزات ایکس بادی در تمرینات EMS (تحریک الکتریکی عضلانی) می باشد. بر همین اساس نیاز است تا برای EMS از موثرترین و بهترین لباس ایکس بادی استفاده شود.

لباس های ایکس بادی در قسمت شانه، دارای الکترودهایی هستند که باعث می شوند نسبت به سایر لباس ها، گروه های عضلانی را بیشتر تحت تاثیر قرار دهند و آنها را بیشتر تمرین دهند.

لباس ایکس بادی علاوه بر جلیقه ایکس بادی برای سایر بخش های بدن مانند پاها کاربرد دارد. ایکس بادی پا با داشتن الکترودهایی در بخش جلو و عقب پا، تمرین های قسمت پا را دو برابر می کند.

ایکس بادی دارای الکترود های بسیار بزرگ هستند؛ وجود این الکترودهای بزرگ سبب می شود تا عضلات بصورت بهتری تحریک شوند.

نکته مهمی که باید درباره لباس ها و جلیقه ایکس بادی بدانید این است که؛ باید در حفظ و نگهداری ابزار ایکس بادی دقت زیادی داشته باشید؛ در غیر اینصورت باید ماهانه هزینه های بسیار زیادی را متحمل شوید.

ویژگی های لباس و لوازم ایکس بادی:

  • سیستم مدولار: سیستم مدولار یک سیستم چند لایه است که این سیستم ها در تجهیزات ایکس بادی سبب میشوند تا اثربخشی سیستم و میزان انعطاف پذیری آن چند برابر شوند.
  • گارانتی: لوازم و لباس ایکس بادی با بالاترین کیفیت و درجه ساخته می شوند، به همین دلیل برای الکترودهای این ابزار مدت 5 سال گارانتی در نظر گرفته شده است.
  • ü    12 کانال: لوازم ایکس بادی، لباس ایکس بادی، جلیقه ایکس بادی همگی دارای 12 کانال با سیستم پیچیده و تخصصی می باشند؛ که این ویژگی سبب می شود تا آموزش و تمرینات بصورت صحیح و کامل برای افراد و مشتریان انجام شود.
  • هزینه پایین در نگهداری: با وجود سیستم مدولار در این تجهیزات، الکترودها و کابل ها بصورت جداگانه قرار دارند که این ویژگی سبب می شود تا نگهداری و تعمیر این تجهیزات و ابزار بصورت آسان و با هزینه کم انجام شود.
  • دوام و ماندگاری بالا: در ساخت لباس های ایکس بادی نهایت دقت و ظرافت بکارگرفته شده است، و هر کدام از قطعات بصورت جداگانه آزمایش و بررسی شده اند و از سلامت و دوام آنها اطمینان کامل حاصل شده است. این ابزار ها یکی از قابل اعتماد ترین و سخت ترین ابزارات تمرینی می باشند.
  • مناسب برای همه: لباس ایکس بادی و ابزار ایکس بادی دارای سایزبندی بسیار کاملی می باشند، به گونه ای که از سایز XXS تا سایز XXL را پشتیبانی می کنند.

معرفی دستگاه مینی EMS ایکس بادی:

این دستگاه یکی از ابزار و لوازم ایکس بادی می باشد. با این دستگاه مینی این امکان فراهم می شود که بتوانید از راه دور و بصورت بی سیم آموزش را مدیریت کنید. این دستگاه دارای وزن فوق العاده سبکی می باشد که حمل آن بسیار آسان می باشد. این ابزار پوشیدنی ایکس بادی به یک راه حل مناسب برای تمرینات ایکس بادی تبدیل شده است.

در واقع این ابزار با دارا بودن سیستم اکتیویو (ACTIWAVE) این امکان را فراهم کرده است تا بتوان بطور دقیق و بدون هیچ خطائی آموزش و تمرین را از راه دور کنترل و مدیریت کرد.

دستگاه مینی EMS ایکس بادی قلب آموزش به کمک EMS بی سیم:

ای ام اس (EMS) بی سیم یک انتخاب آینده نگر و محبوب می باشد؛ از آن جهت که نقش موثری در هنگام افتتاح یک استودیو ایفا می کند. این ابزار پوشیدنی یکی از لوازم ایکس بادی است که به دلیل داشتن اندازه بسیار کوچک و وزن بسیار سبک آن را تحولی شگرف در صنعت تمرین های گروهی EMS  می دانند. این دستگاه به طور مداوم تکانه و سیگنال های مناسب را به الکترودهای لباس تمرین ارسال می کند. مزیت بزرگی که این دستگاه دارد این است که می تواند همزمان به شش دستگاه دیگر متصل شود.

عملکرد GO-OUT دستگاه بی سیم:

اگر تنظیمات دستگاه بر روی حالت GO-OUT قرار بگیرد، می توانید به راحتی و در فضاهای مختلف با شرکای تمرینی خود، به تمرین کردن بپردازید. با این حالت می توانید هر نوع ورزش دیگری را نیز امتحان کنید.

با کمک این حالت می توانید طیف وسیعی از روش ها و تمرینات آموزشی را به مشتریان خود ارائه دهید.

مزایا و ویژگی های دستگاه EMS ایکس بادی:

  • این دستگاه بی سیم است و امکان آموزش آزاد را فراهم می کند.
  • حداکثر 6 دستگاه به آن متصل می شوند.
  • در مدت کوتاهی با کمک NFC با سایر دستگاه ها جفت و همگام سازی می شود.
  • می توان با کمک کابل مغناطیسی این دستگاه را به سایر دستگاه ها متصل کرد؛ که اتصال آن ایمن است.
  • می توان روزانه 12 ساعت به طور مداوم با آن کار کرد.
  • این سیستم دارای 12 کانال می باشد.
  • در خارج و یا داخل خانه می توانید با آن کار کنید.

آموزش بی سیم و از راه دور با دستگاه مینی ای اس ام امکان پذیر می باشد.

لوازم ایکس بادی، تجهیزاتی قابل اعتماد و کارآمد:

لباس ایکس بادی، جلیقه ایکس بادی و تجهیزات ایکس بادی همگی در دسته لوازم کارآمد و موثری هستند که آموزش و روند تمرین را بهبود می بخشند. تجربه استفاده از لوازم و تجهیزات ایکس بادی فراتر از انتظار شما خواهد بود.

شانه بند ایکس بادی:

اکثر لباس های EMS شانه ها را برای تمرین تحت پوشش قرار نمی دهند. اما ایکس بادی لباس هایی را طراحی کرده است که به کمک آنها و الکترودهای داخل آنها می توان شانه ها و عضلات شانه را به صورت مستقیم تمرین داد.

شانه بند ایکس بادی

نگهدارنده های لباس و لوازم ایکس بادی:

نگهدارنده های لباس و ست های ایکس بادی، این امکان را به شما می دهند تا بتوانید در هر مکانی و در فواصل میان تمرین، لباس های خود را آویزان و نگهداری کنید.

نگهدارنده ها لوازم ایکس بادی، راهی آسان برای نگهداری لباس و تجهیزات ایکس بادی می باشد.

چمدان های لوازم ایکس بادی:

این چمدان های با دوام به گونه ای طراحی شده اند که دارای محل ذخیره و قرار دادن لباس ها و لوازم و تجهیزات ایکس بادی می باشند. این چمدان ها برای تمرینات خارج از استودیو، آموزش شخصی و جلسات تخصصی و … مناسب هستند.

چمدان عای قابل حمل ایکس بادی

پمپ آب و تازه کننده ایکس بادی:

این پمپ های نیم تا یک لیتری گزینه مناسبی برای شستشوی لباس ها و تجهیزات ایکس بادی می باشند. اسپری های تازه کننده به دلیل دارا بودن مواد ضدعفونی کننده سبب تمیزی و بهبود عملکرد الکترود ها می شوند.

انواع اسپری و پمپ تمیز کننده لوازم ایکس بادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×