مضرات تی ار ایکس

آیا تی ار ایکس اسیب زاست

آیا تی آر ایکس خطرناک است؟

احتمالا درباره تمرینات معلق trx شنیده اید. در طی چند سال گذشته به یک روش محبوب و قابل حمل برای حفظ تناسب اندام شده است و راهی عالی برای تناسب اندام در سالن ورزشی نیز می باشد با این حال از آن جا که در بسیاری از تمرینات به معنای واقعی کلمه به حالت تعلیق در آمده اید اگر مطمئن نیستید که چگونه از تجهیزات به درستی استفاده کنید یا نحوه انجام تمرینات را به روش صحیح انجام دهید می توانید خود را در معرض آسیب قرار دهید یادگیری برخی کلمات قبل از امتحان trx بهترین راه برای دستیابی به روش کامل و مؤثر در شکل گیری است.
یکی از اولین مواردی که باید در مورد آموزش معلق trx بدانید این است که شما با در نظر گرفتن نیروی دریایی ابداع شده است ابزار تعلیق ساخته شده ازبند و دسته به عنوان کمک آموزشی قابل حمل برای سربازان نخبه طراحی شده است تا در هنگام کار در فرم خود بمانند. دستگاه به سادگی به دور یک تیر یا درخت پیچیده شود و برای انجام دادن حرکات مبتنی برورن دست گرفته شوند.
خوب است بدانید نیروی دریایی آموزشی های بسیار سختی را پشت سر گذاشته و یک فرایند گزینش کاملا دقیق پشت سر گذاشته است اساسا ما در مورد افرادی صحبت می کنیم که از نظر جنس مناسب ترین اندام را روی کره زمین دارند این نکته ای است که هنگام تصمیم گیری درمورد استفاده از trx باید در نظر گرفته شود اگر بیشتر روز های شما به نشستن روی مبل یا بابد غذا خوردن سپری می شود ما این ممکن است همان تمرینی نمی شود که در هنگام تصمیم گیری برای رسیدن به اندام مورد نظر خود انتخاب کرده اید.
برای داشتن آمادگی لازم ممکن است به برخی جلسات آموزش نیاز داشته باشید یا حداقل مطمئن باشید یک متخصص trx شما را در شروع تمرینات راهنمایی می کند اگر وضعیت بدی دارید تمرینات trx را به روش صحیح انجام دهید خطر آسیب های اسکلتی عضلانی و مفصلی و همچنین فرسایش بیش از حد مچ دست آرنج شانه ها مچ پا و زانوها وجود دارد.
اگر در نحوه استفاده از trx مطمئن نیستید لازم است قبل از شروع این برنامه یا هر برنامه ای سخت به پزشک مراجعه کنید شاید لازم باشد ابتدا توان بدنی خود را بالا ببرید تا خطر مصدومیت را به حداقل برسانید فاکتورهای دیگری نیز وجود دارد که باید از آن ها آگاهی داشته باشید.
1)قدرت میانی:یکی از مزایای trx این است که تقریبا در هر تمرین باید هستند خود را درگیر کنید تا خود را ثابت نگه دارید trx به حدی کارآمد است که برخی افراد ان را یوگا روی طناب می نامند اگر واقعا می خواهید بهره ببرید قبل از تمرین تی آر ایسک باید بدانید که ناحیه میانی خود ضعیف هستید یانه یا از کمر یا اسیب دیدگی مفصل رنج می برید در این حالت خطر آسیب دیدگی شما بسیار زیاد است.
2) به تدریج تمریناتو دنبال کنید:اگر واقعا می خواهید trx را تمرین کنید مهم است که به آرامی به تمرینات سخت تر یا شدید تر بروید این امر به این دلیل است که هنگام انجام حرکات پیچشی به ناحیه کمر یا میانی خود آسیب برسانید به آن چه دیگران انجام می دهند یا محدودیت های trx نگاه نکنید به جای پرید و رسیدن به یک هدف بزرگ اهداف کوچک را دنبال کنید تا به یک هدف بزرگ و نهایی برسید.
3)محدودیت های خود را تعیین کنید: کنترل ایمنی و فشار بیش از حد از محدوده راحتی خوداگر احساس ناراحتی و یا درد دارید باید تمرینات را متوقف کنید اگر وزن بدن شما به یک فشار تبدیل می شود می توانید زاویه بدن خود را تغییر دهید تا کنترل آن اسانتر شود با افزایش زاویه بدن سطح دشواری افزایش می‌یابد یکی از بهترین عناصر trx این است که هنگام تغییر زاویه و در نتیجه تغییر سطح دشواری گزینه های زیادی دارید.
4) ایمنی تجهیزات: چه از وسایل trx در خانه یا در باشگاه استفاده می کنید که تنظیمات آن ها به درستی انجام شده است باید در ارتفاع مناسب باشد این بدان معناست که شما برای نصب دو متر عرض در دو نیم متر طول و حداکثر وزن 175 کیلوگرم یک سکو نیاز دارد. قبل از شروع مطمئن باشید که دستان شما بیش از حد چرب یا عرق کرده نباشد.
مراجعه به یک باشگاه حرفه ای تناسب اندام و تی آر ایکس با مربیان مجرب بهترین گزینه و انتخاب برای شماست . که نه تنها در محیط تناسب اندام حرفه ای که وظیفه راه اندازی تجهیزات را دارد کار می کنید از مربیان نیز مشاوره بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×