آیا با تی ار ایکس میتوان چربی سوزی کرد؟

چربی سوزی تی ار ایکس

آیا تی ار ایکسtrx روش خوبی برای کاهش وزن است؟
چگونه با trx چربی های شکم خود را از بین ببرم؟

اگر به دنبال یک ترفند سریع برای از بین بردن چربی های اضافی شکم هستند trx میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد برخلاف هر سیستم دیگر موجود trx تمام بدن شما را به خوبی در تمام مراحل حرکت به چالش میکشد و یک اثر متابولیسمی عظیم ایجاد می کند و به شما در ساخت عضله های لاغر و ضخیم کمک می‌کند.
اول از همه شما باید بدانید که فقط شما در تلاش برای لاغری و چربی سوزی دور شکم یا لاغری نیستید هر ماه 110000 جستجو در گوگل برای چگونه لاغر بشویم انجام میشود به طور متوسط%۵۱ از بزرگسالان آمریکایی گزارش میدهند که میخواهند وزن خود را کاهش دهند اگر چه چالش برانگیز است اما می توانید با trx پیشرفت زیادی در جهت کم کردن دور کمر خود داشته باشید.

  • خوردن غذا هایی به عنوان کم کالری یاکم چرب را متوقف کنید:

اگرچه در ظاهر ایده ای خوب به نظر می آید اما رژیم کم چربی بسیار محبوب پیامدهای منفی بزرگی دارد وقتی چربی و کالری به دشمن تبدیل شدند صنایع غذایی عجله کردند تا گزینه های کم چربی و کم کالری بیشتر را فراهم کنند مشکل این بود که وقتی چربی را از بین بردند غذا طعم وحشتناکی داشت بنابراین این صنعت گزینه های جدید سالم را با انبوهی از شکر نمک شیرین کننده مصنوعی بارگذاری کرد تا جبران کند.
نتیجه این شد که ما مقدار زیادی قند را به جای چربی مصرف کردیم در حالی که مقدار قند از نظر حجم کالری کمتری نسبت به چربی دارد بدن شما به روش های کاملا متفاوت قند و چربی را پردازش میکند هنگامی که قند اضافی در سیستم شما وجود دارد بدن آن را به چربی تبدیل می کند و نوعا این نوع چربی است که دور شکم و باسن جمع میشود.
بنابراین سعی کنید غذا های کم پردازش کاملا بدون قند نمک و مواد شیمیایی اضافه شده بخورید. بدن شما این کالری ها را به روش کاملا متفاوتی و کارامدتر پردازش میکند و خود را سیرتر و با سطح انرژی بالاتری میبینید.
غذای آماده:
سعی کنید از غذاهای آماده استفاده نکنید غذاهای طبیعی بهترین گزینه میباشد غذاهای فرآوری نشده و رنگارنگ باشد.

  • تمرکز بر روی مناطق مشکل دار را متوقف کنید.

احتمالا کرانچ ها یکی از کمترین تمریناتی است که می توانید برای لاغر شدن دور کمر خود استفاده کنید اگر می خواهید تاثیر زیادی در مناطق مشکل خود بگذارید روی تمرینات کل بدن که تمام بدن شما را به چالش میکشد تمرکز کنید بااین کار کالری بیشتری می سوزانید و تناسب اندام شما بهبود می یابد.

  • تمرینات منظم

انجام تمریناتtrx با نظم و ترتیب باعث گرفتن نتیجه بهتر در زمان کمتر برای شما خواهد بود.
توجه کنید که یک وعده غذایی باعث بد فرم شدن و چاقی شما نمیشود درست مثل اینکه یک تمرین باعث خستگی یا قهرمان شدن شما نمی شود با گذشت زمان تمام کار های کوچک که مرتبا انجام می دهید تفاوت زیادی ایجاد میکند قبل از استفاده بیش از حد از غذا انتخاب سالم برای وعده‌های غذایی و کنار زدن میز کار های ساده ای است که می توانید در هر بار خوردن انجام دهید همان چیزی که درباره برنامه تمرینی شما وجود دارد دوز های کمی که به طور مداوم انجام می شوند می توانند به طور قابل توجهی به اهداف قدرت تحرک و کاهش چربی شما کمک کنند.
بنابراین اگر فقط 15 دقیقه وقت دارید یک تمرین 15 دقیقه ای انجام دهید حتی اگر برنامه زیادی برای آن روز داشته باشید کار های زیادی وجود دارد که شما می توانید فقط با وزن بدن خود و فضای کمی انجام دهید تا شما را به سمت هدف خود سوق دهد ابزاری واقعا موثر برای داشتن چنین شرایطی داشتن یک مربی خوبtrx است که به شما کمک می کند تا دقیقا همان نوع تمرین مورد نیاز خود را در زمان مناسب انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×