تفاوت ایکس بادی و ای ام اس

تفاوت ایکس بادی و ای ام اس

تفاوت ایکس بادی و ای ام اس

در پایان این مقاله، تفاوت ایکس بادی و ای ام اس مشخص می گردد؛ زیرا در این مقاله، مقایسه ای صورت گرفته است بین تجهیزات تحریک الکترو عضلانی جهانی، که با نام تجهیزات ای ام اس جهانی یا جلیقه شناخته می شود. با پوشیدن جلیقه مخصوص، ضربات به صورت تنظیم شده به تمام عضلات بدن ارسال میشود. در مدت کوتاهی بدن ایده آل خود را کسب می کنید. با این تکنولوژی جدید، ماهیچه ها به صورت مستقیم تحریک میشوند.

همواره هنگام مقایسه یک دستگاه ای ام اس، عملکرد واحد کنترل، اندازه گیری میشود. واحد کنترل جزو بخشهای مهم دستگاه به شمار می رود. علاوه بر آن، نوسان سرعت شبکه اندازه گیری میشود؛ سپس در مقایسه با قدرت ضربه به هنگام کار با رابط سیمی، سنجیده میشود.

مشهود ترین تفاوت بین موج اکتیویو ایکس بادی و ای ام اس، لباسی میباشد که به تن ورزشکار می پوشانند. این لباس شامل سیستم انتقالی است که دستگاه ای ام اس را به لباس متصل میکند. موج اکتیویو، امکان تمرین همزمان با سیم و بدون سیم را فراهم میکند.

در جدیدترین، به روز ترین و استانداردترین نسخه دستگاه ای ام اس، کابلها ضد آب هستند. این قابلیت اجازه میدهد تا کابلها هنگام شست و شوی لباس در لباسشویی، روی لباس باقی بمانند. نیازی به جداسازی کابل و سیمها از لباس نیست. باتریها از جنس یون لیتیوم هستند. این ویژگی باعث میشود روند شارژ، آسان باشد و مقاومت بالایی داشته باشد. نداشتن شارژ، علت خاموشی دستگاه شما نخواهد بود. هیچکدام از ایکس بادی ها دارای این ویژگی نیستند. بدین صورت بدون اتلاف وقت، از تفاوت ایکس بادی و ای ام اس نسبت به سایر ورزشها، بهره مند می شوید.

ای ام اس ایکس بادی عضلات بدن را متعادل می کند.

ای ام اس، انبساط انقباض عضله با استفاده از برانگیزنده الکتریکی است. در ادامه توضیح مختصری از نحوه کار ای ام اس داده خواهد شد. تکانه ها به وسیله دستگاهی تولید میشوند و با الکترود به سطح فوق عضلانی پوست میرسند تا تحریک رخ دهد. تکانه ها باعث میشوند عضلات منقبض شوند. پس نتیجه مشابه حرکت واقعی و انقباضات معمول عضلات خواهد بود.

ابعاد تفاوت ایکس بادی و ای ام اس در چربی سوزی

ورزش ای ام اس، با ضربه های الکتریکی کار میکند؛ که مشابه انتقال محرک طبیعی بدن هستند. از نقاط تفاوت ایکس بادی و ای ام اس میتوان به آن اشاره کرد که ضربه های وارد شده، تحریک کننده عضلانی از طریق لباس ورزشی ایکس بادی هستند. این ضربه ها و تحریکها قابل تنظیم هستند. این تکنولوژی به مثابه هنر، تمام سود تمرین ورزش نود دقیقه ای را با صرفا بیست دقیقه به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که دو روز تمرین در هفته کافی است.

تفاوت ایکس بادی و ای ام اس

لباس ورزش ایکس بادی

ورزش ایکس بادی و ای ام اس، این اجازه را میدهد که توده عضلانی به دست آورید و چربی سوزی داشته باشید. علاوه بر آن، ظرفیت سوخت و ساز کالری را افزایش میدهد و متابولیسم را بالا میبرد. این وجه تفاوت ایکس بادی و ای ام اس در چربی سوزی است.

دستگاه ایکس بادی ای ام اس، به علت دارا بودن طراحی و امکانات خاص، ورزش ایکس بادی را به طور استثنایی موثر و مفید واقع می سازد. به طور همزمان، ترکیب راحت و کاملا مناسب لباس ورزشی و تکنولوژی تحریک پیشرفته، به تاثیرات ورزش ای ام اس می افزاید که خود از تفاوت ایکس بادی و ای ام اس منشا میگیرد.

ورزش ای ام اس تمام گروههای عمده عضلانی را تحریک میکند. همچنین به ایجاد و پرورش ارتباطات اعصاب موتور کمک میکند. این اعصاب مرتبط با حرکات عضله هستند. با فرستادن تکانه های الکتریکی به طور مستقیم به اعصاب موتور، حتی عضلات ضعیف هم به کار می افتند.

در ورزش ای ام اس، از فیبر عضلانی به صورت غیر منظم کار کشیده میشود. بنا بر این از ابتدا، شدت تراز بی نظیری از ورزش  فعال میشود، که فیبر عضلانی بیشتری را در سرعت بالاتری می سازد. هرچه بافت عضلانی بیشتری در بدن وجود داشته باشد، مصرف انرژی بالاتر میرود. با مصرف بالاتر انرژی، کالری بیشتری سوزانده میشود.

تمرینات ای ام اس می تواند برای حالت دهی و تقویت عضلات استفاده شود؛ به طور قطع این ورزش، ورزش قرن بیست و یک است.

تفاوت ایکس بادی و ای ام اس

منابع:

www.xbodyworld.com

www.excelhealth.ca

9 دیدگاه برای “تفاوت ایکس بادی و ای ام اس

  1. هادی میگوید:

    آقا این مقاله چیه که نوشتید
    ای ام اس یه متد تمرینی چه ربطی داره به ایکس بادی
    ایکس بادی یه شرکت که تولید میکنه دستگاه ای ام اس
    واقعا چرا مقاله این جوری تبلیغاتی نوشتید
    ای ام اس به معنی تحریک عضلات به وسیله پالس های الکتریکی
    این یه رشته تمرینی است یه متد است
    یه ورزش ایکس بادی که نوشتید خیلی تبلیغاتی و عامه مردم دچار اشتباه می‌شوند
    برند های دستگاه ها و همه ای ام اس تلفظ میکنن
    I motion یکی از همین برند ها است
    که دستگاه ای ام اس است
    اسم یه کمپانی فقط همین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×